بعضی ها هم هستند که نماز شب می خوانند؛
و در قنوتش برای حضرت هیلاری کلینتون و جناب باراک اوباما طلب مغفرت می کنند....
+دنیا این شکلی است برادر....
ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:00