هیچی نمیشه! شما راحت باش!

خرید بک لینک

عرض کنم که

این «مگه چی میشه؟»ای که خانمها موقع حرف زدن در مورد نوع پوشش و در واقع حد و حدودش میگن، دقیقا همونیه که آقایون موقع قطع ارتباط یا کممحلی و بیمحلی با دختری که بهشون وابسته شده، به زبون میارن.


وقتی تو قضاوتها و نگرشها نمیتونیم از دست جنسیتمون فرار کنیم، بهتر نیست بسپریم کسی تصمیم بگیره که هر دو جنس رو میشناسه و به هیچ کدوم به صرف جنسیت علاقه نداره؟ و نفعی براش نداره عدالت رو رعایت نکنه؟ و اصولا خودش این دو جنس و ویژگیها و قوانین حاکم بر روابط اونها رو ابداع و خلق کرده؟


بهتره دیگه:) هر طوری حساب کنیم این شکلی بهتره :)

زیادی شلوغش کردیم!...

ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: يکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت: 22:54

صفحه بندی