سلام و عید همگی مبارک :)این عکس الان عکس پروفایل و صفحهٔ چت منه تو تلگرام، پسزمینه گوشیمم میخواستم بذارم که خوب تنظیم نمیشد و جاش یه چی دیگه گذاشتم با همین محتوا. اومدم اینجا هم بذارم که اگه یه مدتی نبودم، آخرین مطلب وبلاگ، یه عکس خوشحال باشه حداقل :)
+فرمود: «نُزِّلَتْ أَنْفُسُهُمْ مِنْهُمْ فِی الْبَلاءِ کَالَّتِی نُزِّلَتْ فِیالرَّخَاءِ»
[«هنگام سختی و گرفتاری چنانند که دیگران در خوشی و آسایش» | نهجالبلاغه، خطبهٔ ۱۹۳، معروف به خطبهٔ متقین ]
+حالتون محول به احسن الحال انشاءالله...
زیادی شلوغش کردیم!...
ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 12:58