در راستای امتحان کردن کاکائوهای مختلف، اخیرا ۹۶درصد پارمیدا خریدم و تللللللللخ بود عاقا! تللللللللخ! یه حد و مرزی واسه روشنفکربازی باید قائل شد به نظرم. این طوری هم دیگه خوب نیست :|
+ عمیقا نیازمندیم به کسی که تو این روزای سرد، دعوتمون کنه به یه لیوان بزررررگ شکلات داغ! (همون هاتچاکلت شما :دی)
+ عکس فعلی پسزمینه گوشیم هستن ایشون :)
بعدنوشت: باور بفرمایید عکس کاملا تزئینیه و هیچ ربطی به قیافهٔ شکلاتهای تختهای سادهای که من میخرم نداره و ما اصولا از اون خونوادهاش نیستیم :دی
زیادی شلوغش کردیم!...
ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 10:45