ردّی...

خرید بک لینک

روزگار خوبی بود اون دورهای که اینا مد شده بودن... یه پنجشیشتایی دارم ازشون و انقدر دوستشون دارم که واسه هر کی تونستم فرستادم. این یکی رو از همه بیشتر دوست دارم و به هر کی فکر میکردم احتمالا غم و شوق توامان پشت این عکس رو درک میکنه، به هر آدمی حس کردم بهش نیاز داره، نشونش دادم.
بین اون پنج شیشتا، این از همه عجیبتره، از همه دوستداشتنیتر و از همه نزدیکتر به من. مخصوصا به خاطر استفاده از آیهٔ قرآن برای خلق همچین عاشقانهای...
+ «همانا خداوند فرمان میدهد که امانات را به صاحبانشان برگردانید...»
_ قلبم را به من برگردان...


+ اینم مال شما:

زیادی شلوغش کردیم!...

ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 10:45

صفحه بندی