سخت نگیریم!

خرید بک لینک

من نمی دانم چرا این ژست متفکرانه مذهبی باکلاس "با این شعارها باعث شدید دولت بتواند از پاسخ گویی فرار کند" را نمی فهمم!

واقعا اگر قرار است با اشتباه ساده چهارنفر آدم _که البته هنوز شبهه ساختگی بودن ماجرا هم برطرف نشده_این طور احساس ضعف کنیم و خیال کنیم همه چیز از دست رفته که باید گفت دست مریزاد به اعتماد به نفس نداشته حزب اللهی ها و توانایی هوچی گری بالای رسانه های رقیب!

این مدل اتفاقات_اگر ساختگی نباشد_با رادیکالیسم موجود در صحبت های رئیس جمهور، کاملا قابلیت تکرار دارد و بالاخره از هشتاد میلیون آدم، ده نفر پیدا می شوند که بخواهند این گونه به اشتباه بیفتند؛ پس انقدر بابت حرکت اشتباه یک تعداد معدود_ که قاطبه حزب اللهی ها هم با آن ها مخالفند_ ژست شرمندگی نگیریم و این همه خودمان را در موضع انفعال و دفاع قرار ندهیم.

با دست فرمانی که دولت دارد پیش می رود چنین قصه هایی سر دراز خواهد داشت...

زیادی شلوغش کردیم!...

ما را در سایت زیادی شلوغش کردیم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 18:27

صفحه بندی